Personal branding pentru psihologi
Personal Branding pentru Psihologi – Andy Kafman
Așa cum spunea Jean-Paul Sartre: “Ideea pe care n-am încetat niciodată s-o dezvolt este aceea că, la urma urmelor, individul este responsabil totdeauna de ceea ce s-a făcut din el; chiar dacă el nu poate face nimic altceva decât să-şi asume aceasta responsabilitate.”
Responsabilitatea socială capătă o valoare extinsă și prinde rădăcini și în mentalitatea fiecărui individ astfel încât beneficiile din spatele unui statut social încep să contureze responsabilitatea pe care o avem fiecare dintre noi chiar si atunci cand apar situatii dificile.
Este adevărat, este novoie de timp și de încercări repetate pentru a așeza aceste noi concepte in viata noastra.
Dar, spre uimirea noastră, lucrurile chiar se mișcă si traseele comportamentale de pana acum incep sa se schimbe. Da, s-ar putea ca viata pe care o stiam pana acum sa capete noi valente, unele chiar nebanuite.
Personal Branding pentru Psihologi – Andy Kafman

Pentru ca traim vremuri neobisnuite si amprenta lasata de aceste restrictii impune o resemnare financiara vizibila in desfasurarea activitatilor de zi cu zi, va propun un material GRATUIT.
Da, este transformat un evenimentul Personal Branding pentru Psihologi in material GRATUIT pentru ca vreau sa iti fiu alaturi, macar cu un strop de cunoastere.
Nu este mult, dar daca poate sa te ajute in aceasta perioada, chiar si putin, atunci stiu ca am putut sa aduc putina alinare pentru aceasta perioada.
Si daca tot avem timp, hai sa il folosim in avantajul nostru,
Descarca acum, este GRATUIT!

1.Declarația de identitate;
2.Marketingul direct și marketingul indirect;
3.Activarea interesului și selecția posibililor clienți;
4.Construirea autorității și validarea acesteia;
5.Regula lui 10 (zece);
6.Modelul PEOPLE;
7.Imaginea online și realitatea personală;
8.Instrumente de validare;
9.Vânzarea submisivă vs. vânzarea clasică;
10.Fidelizare vs. Provocare.

Modelul:  PEOPLE
TG = Creşterea Temporală
P = Predictibilitate
E = Expunere
O = Oportunitate
P = Persista
L = Conduce
E = Encase

Personal Branding pentru Psihologi – Andy Kafman