Regula lui 10

Regula lui 10 sau triunghiul lui 10 (Andy Kafman)

Regula lui 10 sau triunghiul lui 10 este un principiu foarte usor de aplicat (in special pentru cei care au interactionat cu noi: practica sau workshop-uri) si nu ai nevoie de cursuri, seminarii, sau de experti care sa il aplice pentru tine atunci cand stii ca regula lui 10 sau triunghiul lui 10 poate fi aplicat chiar de tine.

Il poti aplica singur/a acasa, pe stada, la munca, la film sau in parc in timp ce te plimbi.

Pentru ca se poate aplica, aproape pentru orice, vom lua un exemplu ca sa fim siguri ca avem ceva concret si nu doar teorie.

Pentru ca site-urile sunt cartea noastra de vizita, fom face acest exercitiu pentru un psihoterapeut care lucreaza cu terapia cognitiv comportamentala.

Pasul 1:

Se iau 10 site-uri din terapia cognitiv comportamentala si se anazileaza:

  • aspectul,
  • ofertele,
  • reclama,
  • cuvintele folosite,
  • plaja de preturi,
  • structura,
  • cuvintele chee
  • orice alt element care ne poate ajuta sa intelegem ce ii vom cere celui care ne va face site-ul.

Pasul 2:

Se iau 10 site-uri din domenii apropiate:

  • psihanaliza,
  • psihoterapia analitica,
  • psihoterapia adleriana,
  • analiza tranzactionala,
  • psihodrama,
  • gestalt terapia,
  • terapia centrata pe client,
  • logopedie,
  • terapia rational emotiva,
  • terapia prin hipnoza.

Pasul 3:

  • Aici vom lua 10 site-uri care nu ai nici o treaba cu psihoterapia;
  • Vom urmarii 10 template-uri diferite (aranjarea paginii);
  • Vom sustrage 10 metode de promovare a acestora (cautam amprenta digitala);
  • Vom recunoaste 10 tehnici de "vanzari" folosite;
  • Urmarim cele 10 tehnici de interactiune cu clientul (simplitatea de folosire a site-ului)
  • Analizam 10 elemente pe care putem sa le implementam in propriul site, normal adaptand strategiile la specificul nostru - psihoterapie
De ce sa facem acesti trei pasi simpli?

Momentan este suficient pentru o prima interactiune cu acest principiu -Regula lui 10 sau triunghiul lui 10. Normal ca pasii poate sa fie mai multi, dar pentru moment avem tot ce ne trebuie ca sa aplicam acest principiu si singuri, fara ajutorul altor persoane.

Vam cauta elementele comune, si mai ales, acele puncte care pot sa creasca valoarea de apropiere fata de clientii pe care ii vom ajuta.

Atentie: Ne vom raporta doar la realitate si nimic mai mult!!!

Suntem datori fata de viitorii clienti (beneficiari de servicii psihologice), sa le oferim ceea ce este mai potrivit pentru ei.

Poti afla raspunsul la aceasta intrebare daca esti psiholog sau viitor psiholog si participi la Workshop-ul Personal Branding pentru Psihologi.

Nu te teme, nici clientii tai nu se tem cand iti achita intre 80 - 250 RON pe sedinta!

Regula lui 10 sau triunghiul lui 10 (Andy Kafman)